onsdag 13 januari 2010

Vintage i tiden....

Denna vackra skål kommer från Gefle Mangania Desig av Lillemor Mannerheim.
Den finns i min butik under Vintage. Skålen är inte stor, men perfekt för oliverna. Den har en otroligt vacker form.

Skålen kommer från Saris Gammalt och Nytt i Ö-vik där hittar man en hel del.
Tycker om det som känns lite modernt, på 50 - 70- talet hände det mycket inom design. Dom måste ha varit väldigt kreativa då.
Skapar glädje helt enkelt.

2010 kommer att bli mitt kreativa år, det känns så, att jag har mycket skapar glädje inom mig nu. När hjärtat är fullt. Så måste man pyttsa ut det bästa man har.

Tack alla ni som läser denna blogg, jag vill att det skall kännas meningsfullt. Jag blir jätte tacksam om ni skriver en kommentar.

Hade gott alla Lena

1 kommentar:

  1. Men va kul, jag känner likadant om kreativiteten. Det liksom bubblar stundvis, fniss.

    Vacker skål och fint inlägg!

    Ha en skön stundande fredag, kram
    Linda

    SvaraRadera

Blogg listad på Bloggtoppen.se