onsdag 3 februari 2010

Mycket rött...

Jag har tittat på mycket sovrumsbilder den senaste tiden, hämtat inspiration till mitt eget. Jag tycker mig kunna se mycket rött. Rött är ju en härlig färg speciellt med vitt.
Den här bilden ser väldigt fräsch ut med så mycket vitt och dom härliga färgerna rosa rött. Den beiga mattan ger en fin bas.
Vanligt dagsljus är otroligt viktigt i ett rum, det gör så otroligt mycket med ett större fönster som släpper in mycket ljus.
Ett rum med ett mindre fönster får man jobba mer med belysning i.
Det väntas sol fram emot helgen, jag längtar så efter sol.
Hade gott Lena

1 kommentar:

  1. Hej, det var länge sen!
    Vilken härlig bild, med färgnyanser och olika mönster.
    Va fint ni gjort i sovrummet. Snyggt med den liggande panelen.
    Igår beställde vi en sängkappa till sovrummet, fniss.

    Säljer du glödlampe tuben, måste in och kika.

    Må bäst, Linda

    SvaraRadera

Blogg listad på Bloggtoppen.se