måndag 31 augusti 2009

På Skansen med Malin....

Jag och min man var ner till Stockholm i helgen, både för att gå på Formex och träffa min syster och hennes lilla dotter. Vi tillbringade en hel eftermiddag på Skansen, det var helt underbart. Jag tyckte jag blev rik.

Visar några bilder från mässan, det går i gröna toner. Jag tycker mig se lite röda toner till det gröna. Det blir en fin kontrast. Men även det Svart/ Vita stikta, rena och spartanska.

Det är mycket kartor vi kommer att få se framöver, i inredning och produkter. Damma av din gamla koffert, det är hett.
Kommer att visa på ett förträffligt boende i Stockholm som vi gärna återkommer till. Titta in igen.
Hade gott Lena

1 kommentar:

  1. Det är spännande med din shop för det händer något hela tiden.
    Jag är så nöjd med de varor jag köpt av dig. Det är kvalité och stil, du har ett sinne för för det som håller genom trenderna.
    Fina inredningsbilder och jag hoppas du får många och stora uppdrag.

    Hälsningar Sonja

    SvaraRadera

Blogg listad på Bloggtoppen.se