onsdag 23 september 2009

Höst fint på bron....

Det vart riktigt fint på bron, jag planterade några Calluna och en Silverek tillsammans i en kruka. Jag tycker det är så fint på hösten att göra fint vid entrén, det ser välkomnande ut. Hittade på Blomman i Själevad en taklök som hade så fin form, en liten kulle i en fin kruka. Och en lykta från Skapa och Inreda.

Nu kan löven singla ner och göra extra fint i krukan med extra färg. Och så får vi se om hunde river omkull mitt fina erangemang eller om det får stå och vara fint. Hon är lite bufflig när det kommer nån.

Hade gott på er

1 kommentar:

  1. Hej,
    jag har ännu inte gjort höst-fint vid ingången. Nu har du inspirerat mig, kanske en silverek hemma hos mig med...Lyktan har en sådan fin form, gillar den skarpt.

    Hoppas hunden har missat arrangemanget med svansen.

    Ha en fortsatt bra helg, och förresten kanske ett rosa rutigt tyg skulle vara fint på pallen. Jag har även en stol som ska kläs om i likadant tyg. Kan ju alltid ta hem provbitar.

    Kram från mig,
    Linda

    SvaraRadera

Blogg listad på Bloggtoppen.se