måndag 28 september 2009

Vackra gardiner från Himla....

Dessa vackra gardiner från Himla, med ett oerhört vackert fall. Som skapar en fin känsla i ett rum. Ljuset faller igenom så lätt.
Om man skall inreda ett rum så kan dessa gardiner höja känslan av sinnlighet.

Sådana tänker jag skaffa till mitt sovrum, jag håller ju på att titta efter produkter som skall ge något alldeles extra till mitt sovrum. Jag vill ha ett vackert krypin.

Nu går jag och lägger mig och drömmer vidare.

Hade gott Lena

Ps du hittar dom på www.skapaochinreda.se

2 kommentarer:

  1. Hej! Tog en liten titt på din blogg och såg och läste mycket jag tyckte om! Vilka härliga gardiner. Men... bor i vindsvåning med takfönster. Kan sakna det med att få ha gardiner ibland.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Hej Lena!

    Himla fina gardiner...och passar utmärkt i ett sovrum.

    Tårtan blev smarrig ;)

    Tänk, redan en ny vecka och hösten har kommit för att stanna.

    Kram Linda

    SvaraRadera

Blogg listad på Bloggtoppen.se