tisdag 16 mars 2010

Kvistar i vas...

Jag börjar verkligen längta till dom nakna kvistarna, att få plocka in några videkvistar är så vackert. Jag brukar hänga några glasdroppar i vitt, ljusblå och mörkblå färg.

Men på farstukvisten är det jättefint att ha färgade fjädrar, men bara till påsk sen skall dom bort. Något som är jättefint är om man har en buske alldeles invid bron att fästa fjädrar i den, ser väldigt fint ut.
Vaser är ju väldigt kul att ha, men det tar en stor plats i skåpen. Men man har några favoriter, jag är verkligen förtjust i keramik. Finns så många fina glasyrer.
Jag får nog skicka ut gubben att hämta några kvistar till mig till helgen, vi har otroligt mycket snö kvar och jag har mitt skadade knä. Inte bra.
Hade gott Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se