tisdag 23 mars 2010

Tankar när solen lyser...

Förra sommaren såg jag ett inredningsprogram på TV. Det hette Strömsö, där dom byggde något så fantastiskt som ett lusthus med pizza/bakugn. Det såg jätte fint ut och genats så börjar jag planera vart skall det stå. Jag vill jättegärna ha.

Jag tror det var utrymmet i lusthuset där man kan baka pizza och umgås fina sommarkvällar som tilltalade mig. Att få inreda ett lusthus med ljus och värme från ugnen. Mysiga kvällar när det regnar. Det har alltid tilltalt mig med ett uterum.

Vi har en ganska stor tomt och det är så kul att planera för den, att få göra den spännande och rolig att gå och titta i. Men mycket kanske bara blir drömmar, men man vet ju aldrig.

Hade gott Lena

Bild Sweden Green House

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se