söndag 25 april 2010

Mina loppisfynd i helgen...




I helgen hade Näske Genuina loppis öppet, dom har öppet varannan helg. Då måsta man ju dit och kolla.
Jag fyndade ju dom två resväskorna, men även den fina tavelramen, en stadig och fin karmstol som jag tänker ha på mitt kontor. Jag tänker måla den vit och klä om den i ett röd/vit tyg.
Håller ju som mest på att göra om lagerutrymmet som jag haft till webbutiken, till att förvandla det till ett designrum, en ateljé där jag kan vara kreativ. Tänkte att färgen rött skulle ge mig den energin. Jag är verkligen förtjust i rött.
Så därför slog jag till på dom två koppar i rött med vita prickar, dom hade inga fat men det hade jag. Fyndade för många år sedan några koppar och extra fat. Häftigt retro, och döläckra.
Hade gott Lena


2 kommentarer:

  1. Vilka läckra loppisfynd du fått tag i. Och va spännande det låter med din ateljé. Det blir säkert jätte fint!!

    Gillade dina resväskor skarpt.

    Ha en härlig måndag,
    kram Linda

    SvaraRadera
  2. Hej vännen,

    tittar in för att önska dig en härlig Valborgsmässoafton. Blir det till att huttra framför brasan och hurra in våren?

    Vi firar sen 5 år tillbaka tillsammans med 3 andra familjer. Middag, brasa och hurra!

    Kram i massor,
    Linda

    SvaraRadera

Blogg listad på Bloggtoppen.se