lördag 11 juli 2009

Loppisrunda...

Idag for jag och Niclas på en liten loppistur. Det finns otroligt mycket loppis på liten yta, och det finns otroligt mycket som man kan hitta och göra fynd. Först for vi till Näske Genuina loppis i Köpmanholmen. Där hittade jag dom här två stolarna som jag tänker klä om och måla. Jag fick genast en idé när jag såg dom.





Sedan for vi in till Bjästa till ett loppis där, där fanns det lampfötter i massor. Jag fick tag på en tjusig sak som kommer att bli ett makeover projekt. Ni kommer snart att få se. Jag skulle vilja ha ett bord eller dyligt till detta. Vi for vidare till Hembygdsgården, men där tittade vi bara.

Nu är det bara att fara och köpa färg och tyg på måndag. Så jag kan sätta igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se