onsdag 14 oktober 2009

Höstlyktor på rad....

Har ställt upp några lyktor från House Doctor. Fint att blanda på en bricka, men just att gruppera dom skapar ett fint blickfång. När jag grupperar vill jag gärna ta 3 st, gärna olika och olika höjder.

På sommaren brukar jag använda dom som vas, en vacker rosenknopp ger ett vackert blickfång.
Imorgon tänker jag gå ut efter lite grönmossa, tycker den har en underbart vacker färg. Fint att lägga i krukor och dekorera med nu framöver. Väldigt vacker till hyacinterna.

Det känns som om Julen börjar göra sig lite synlig. Det är en fin högtid som man bör vårda ömt. Att vara rädda om varandra och verkligen ta det lugnt. Med mycket ljus och marschaller och fin musik.
Nu kommer jag i stämmning. Nej men gud det är ju bara oktober.......

Hade gott Lena

2 kommentarer:

  1. Ja det är ju inte så långt kvar till jul! Jag börjar också tänka lite smått på dekorationer. Lyktorna var ju jätte söta!

    SvaraRadera
  2. Fniss, men visst är det skönt att längta redan till julen. För vips är den här och vips är den slut.

    Vilken lyx att kunna gå och plocka grönmossa. Själv har jag frågat i flera blombutiker senaste dagarna men dom har inte börjat sälja ännu.

    Fina lyktor!!!

    Kramis Linda

    SvaraRadera

Blogg listad på Bloggtoppen.se