söndag 11 oktober 2009

Höstmys med ljuslykta.....

Här kommer en fin ljuslykta, ett riktigt bruksgods i svala färger. Den röda leran mot den milt gröna färgen och vitt. Skapar en känsla av tradition, något vi känner igen.
Ger ett rustikt intryck, ett bruksgods av Anki Wolter.
Vi har ett lika fint väder idag, sonen och jag tänker ta en promenad, sen tänkte jag bjuda honom på Söndagsmiddag på Näske Krog. Min man är borta, så jag får bjuda honom nästa gång.
Keramiken hittar du i min webbutik www.skapaochinreda.se
Hade gott Lena

1 kommentar:

  1. Hej Lena!

    Lycktan har den där fina röd/bruna laserigen, riktigt höstmysesnygg!
    Jätte fina alster av Anki Volter, jag kollade även in hennes sida.

    Önskar dig fortsatt höstmys!

    Kram Linda

    SvaraRadera

Blogg listad på Bloggtoppen.se