tisdag 20 oktober 2009

Nyhet hos Skapa och Inreda....

Viktoria Månström, dalkulla som numera bor och verkar i Jämtland. Vistas mycket i skog och mark, därifrån hämtar hon gärna sin inspiration till sina mönster.
Hon tillverkar även väskor. Tycker det är kul med dessa älgmotiv, älgen är verkligen ståtlig.
Viddernas vilda renar. Nyckelring i form av en Ren i metall.

Skogens härskare Älgen. Nyckelring. Roliga saker att ge bort.



Ljuslykta med Älgmönster, kan även användas som glas. Bra farsdags presenter, eller till jägaren.
Du hittar dom i min webbshop. http://www.skapaochinreda.se/
Hade gott Lena

2 kommentarer:

  1. Hej Lena, jag har helt missat dina senaste inlägg...sorry!
    Mosstipsen och arrangemangen var jätte fina, jag har ännu inte fått tag på mossa (i affären) får nog bli en skogspromenad i helgen.
    Måste bara tillägga, min första vår i Stockholm fick jag en chock då sålde dom tussilago i kruka som för mig ska stå efter vägkanten. Kanske är det så även med grönmossa, den ska plockas i skogen, eller va tycker du? Fniss...
    Ps, roliga nyckelringar.

    Må så gott!!!
    /Linda

    SvaraRadera
  2. Hej igen, ser att ditt sista inlägg hos mig är när du visar höslyktorna på rad och min blogg hos dig visar en veckas gammalt inlägg...konstigt...data strul? Jag är ingen expert men visst är det konstigt...*ler*

    SvaraRadera

Blogg listad på Bloggtoppen.se