tisdag 17 november 2009

Badrums bänk....

Det här är en bit av mitt badrum, det är av lite återanvänt material. Min man gjorde en bänk av väldigt grova trä stolpar som fanns när vi köpte vårt hus. En hylla under för korgförvaring. På ovansidan lade jag ut krossat sjösten och fog emellan. Handfatet är i en form av en skål och en fräck kran.

Jag köpte även en lagerhylla som jag kapade ner till 3 hyllor kvar. På översta hyllan la jag ut sjösten, lagerhyllan fungerar som handduksförvaring.

Med ganska enkla medel kan man skapa ett eget designat badrum.

Hade gott Lena


3 kommentarer:

  1. Vilken grej, otroligt snyggt och välgjort.

    Kram Linda

    Ps, får väl ta och använda armbandet, för din skull ;)

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Tack för din kommentar hos mig. Nu ser jag varifrån Linda fick sin utmaning;) Jag har kikat runt lite snabbt för min lillkille är så sjuk. Det blir inte mycket tid över till mig att sitta vid datorn inte.
    Vad roligt med något eget som ingen annan har. Det ser jättesnyggt ut:)

    Ha det så bra och vi ses igen:)

    Karin

    SvaraRadera
  3. Hej igen Lena!

    Självklart får du länka mig, jag blir bara glad. Jag gör detsamma med dig:)

    Kram
    Karin

    SvaraRadera

Blogg listad på Bloggtoppen.se