fredag 27 november 2009

Roliga grytlappar och kuddar......




Här i Stråsundsviken börjar det frysa på lite nu. Det känns bra.

Vill visa er några riktigt roliga grytlappar och kuddar som jag låtit tillverka av ett tyg som jag haft sen tidigare. Det är ett tyg som är Designat av Frida Briefe, för Ljungbergs Textiltryck Floda. Det är ett gammalt tryckt tyg som inte finns i deras sortiment längre, men eftersom jag hade en bit kvar så har jag låtit tillverka både kuddar och grytlappar.

Tyget heter Tomtegubbar och det roliga är alla olika uttryck som tomtarna har.

Dom är ju unika finns bara hos http://www.skapaochinreda.se/ kul att ge bort eller att använda själv till Jul.
Jag skall gå och lyssna på Lars Winnerbäck ikväll i Swedbank Arena, snart Fjällräven Center, men först lite mat på Mamma Mia Modo Hockys favorit resturang.
Önskar er en Trevlig Helg och advent


1 kommentar:

  1. Hej Lena, oh va kul det lät med Lars Winnerbäck och en god bit mat. Du verkar ha haft en helkväll.

    Själv är jag solokvist ikväll, barnen sover och maken är ute. Kan vara skönt ibland att bara vara själv.

    Ville önska dig en trevlig advent!

    Kram Linda

    SvaraRadera

Blogg listad på Bloggtoppen.se