söndag 29 november 2009

Hyacinter i vas....

Idag är det första advent, här är det kallt och det är vitt på backen. Ett tunt lager med snö kom i går, väldigt passande. Bara man får spela lite julmusik så känns det okey nu.

Jag vet att jag har haft en gammal stor glasburk, men jag kan inte hitta den. Så jag tog en vas som jag köpt på IKEA en gång. Planterade lite hyacinter i den och la dit lite mossa. Tycker väldigt mycket om det skira blåbärsriset som man kan ta in. Vackert.

Nu tänker jag plantera vidare, visar er senare.

Hade gott Lena

1 kommentar:

  1. Hej Lena!

    Hoppas du haft en riktigt skön och mysig Adventssöndag! Visst är det fint med blåbärs ris! Man kan hitta mycket fint i naturen.

    Har du hittat någon liten gran?

    Ha det så bra!

    Många kramar
    Karin

    SvaraRadera

Blogg listad på Bloggtoppen.se