lördag 21 november 2009

En underbar sol.....

Idag firade jag att solen har lyst idag, det var helt underbart med detta nyttiga ljus. Det är ju solen som skall lysa så vi inte blir så trötta på dagarna. Minst en halv timmes promenad i dagsljus gör oss pigga.

Jag firade iallafall med en kopp kaffe, choklad från Åre, med "Tycker om dig" smak, mörk och ljus choklad. Underbart gott!

Ikväll när jag gick ut med hunden så var det alldeles stjärnklart, miljoner stjärnor som lyste.
Det kanske blir sol imorgon!

Önskar er en trevlig kväll och tack för attt ni tittar in här hos mig Lena

2 kommentarer:

  1. Visst var det en underbar dag! Här är det oxå fullt med stjärnor:)

    Ha en fortsatt skön helg!

    Kramar
    Karin

    SvaraRadera
  2. Hej Lena!!!

    Härligt med din kvällspromenad, man skulle ha hund då MÅSTE man gå ut.

    Ser gott ut, och va skönt att solen sken. Fint du hade gjort med servettringarna!

    Utmaningen var jätte kul. Ha det så gott och jag önskar dig en bra start på veckan!

    Kram Linda

    SvaraRadera

Blogg listad på Bloggtoppen.se