torsdag 5 november 2009

Ikea i snöoväder...

Idag hade jag ett ärende ner till Sundsvall, så då passade jag på att besöka Ikea.
Det var så roligt för 2 år sedan innan jag startde mitt företag så gjorde jag en marknadsundersökning utanför Ikea, det var så himla roligt att prata med dessa intresserade människor om dom trodde att dom skulle handla i en webbutik och kunna leja en inredare. Det var med sådan inlevelse dom gav av sig själv. Jag fick en otrolig kick, "det går".
Och det gör det ju, man får bara ha tålamod.

Men iallafall så tänker jag göra om i sovrumme, får se när det blir av. Men jag köpte 2 sängbord som jag tittat på, tycker dom har en enkel och skön stil. Jag köpte bruna.

Men det var inget skönt väder att köra i, snö som stack i ögonen hela tiden. Men nu är jag hemma.

Hade gott Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se