lördag 12 december 2009

Fina Kulor...

Titta vilka läckra kulor jag skapat av ett tips från Karin Lindström blogg. Man klipper smala remsor av ett fint tyg och klistrar på kulor, jag hade några gammla blå kulor som aldrig syns i granen. Återvinning av gammla lakan och kulor.

Granen är inne redan, vi tänker klä den ikväll. Imorgon kommer sonen och Amanda på besök, vi tänker baka pepparkakor koka knäck och dricka glögg. En mys kväll helt enkelt. Jag har fått ett gammalt pepparkaks recept av en gammal dam som jag känner. Hoppas det funkar bra. Det är ju doften som är så underbar.

Imorgon visar jag granen, vi hade sol idag det var därför det gick så bra att knäppa kort.

Hade gott Lena

1 kommentar:

  1. Men oooh va söta och återvinning på högnivå. Jul, kul idé!!!

    Härligt med julgranen...man hinner njuta desto mera.

    Ha en jätte mysigt Lucia- och 3:dje adventsdag imorgon med nära och kära.

    Stor kram,

    Linda

    SvaraRadera

Blogg listad på Bloggtoppen.se