måndag 14 december 2009

Granen är inne.....

Våran stiliga gran och våran stiliga hund Mitzi, min man sa till mig igår kan du behålla julstämmningen enda fram till Jul nu. Tror inte det är några problem det känns underbart att få njuta när det är Jul.
Sonen var här igår vi drack lite glögg åt lite tomtegröt och en skinkmacka. Jag hade ju gjort en pepparkaksdeg så vi bakade och det vart jättegoda pepparkakor. Jättemysigt att få vara tillsammans.
En Jukgranstomtekula från Jukmarknaden i Lybeck i Tyskland. Fått dom av min svärfar som varit där, väldigt söta.

Och en egen händigt gjord kula av återvunnet material. Jättekul att göra egna kulor.
Har haft öppet i min butik här i Stråsundsviken i helgen, en hel del folk. Jätteroligt.
Hade gott lena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg listad på Bloggtoppen.se