torsdag 3 december 2009

Öppet i Stråsundsviken....


Imorgon Fredag Lördag och Söndag tänker jag ha öppet här hemma i min butik, tänkte sälja ut lite varor. Det kommer en annons i ÖA imorgon. Jag hoppas det är många som hittar hit, det ligger ju lite i utkanten, en slingrig liten väg. Kommer att tända marschaller så man ser vart man skall åka.
Jag har fina löpare och servetter från Himla till väldigt bra pris, även lampor och lite smått och gott.
Öppettiderna är Fre 14.00-18.00 Lör 11.00-16.00 Sön 12.00-16.00 du är hjärtligt Välkommen att fynda.
Hade gott Lena

1 kommentar:

  1. Önskar att jag hade bott närmare, hade gärna kommit och fyndat.

    Själv har jag jobbat i helgen, julmyst och imorgon är det måndag, igen.

    Vilken jätte söt servettring.

    Må så gott, Linda

    SvaraRadera

Blogg listad på Bloggtoppen.se