torsdag 10 december 2009

Mairo tyger och rullgardiner...

...snart här i min butik. Kommer att lägga upp rullgardiner som beställningsvara här i min webbutik. Jag bara älskar "Blomma" tycker det är ett underbart vackert tyg, finns i många färger.

"Svärmor" är ett svart vitt tyg i lin och bom. Fräckt tyg.
Det går inte att få till några bra bilder just nu, det är ett sånt otroligt dåligt väder. Men det blir väl bättre snart. Vänder ju före Jul, så vi har något att se fram emot.
Jag får köra några bilder i repris, från sommaren kanske. Jag har en vision, när det blir sommar.....
Jag skall iallafall plocka fram pallen som jag köpte i sommras för 10 kr, den skall få ett nytt tyg och fin färg. Har fått hem ett tyg jag skall göra en textiltavla av, till en kund. Jag känner att jag vill göra saker.
Skapa, men nu tänker jag sätta mig ner och göra Julgranskulor som jag fick tips av Karin Lindsröm, hon är verkligen kreativ. Visar resultat senare.
Hade gott Lena

2 kommentarer:

  1. Halloj och tack för titten!
    Verkligen fräcka tyger, man blir glad av dom.
    Snart vänder det...
    Ska kika in till Karin, blev ju riktigt nyfiken på vad du ska pyssla.

    Ha en kul pysselkväll,

    kram kram Linda

    SvaraRadera
  2. Hej Lena!

    Tusen tack för dina rara ord! Det ska bli spännande att se dina julkulor:) Klär ni granen redan, vad mysigt! Hos oss gör vi det alltid kvällen innan, det hör liksom till. Jag tröttnar också så fort på den så den åker ut ganska snabbt. Jag kan liksom aldrig få till det där med sockerbitar etc. Tycker alltid den barra så mycket:)

    Ha en fortsatt mysig och kreativ adventsvecka!

    Kramar

    Karin

    ps. Jättefina tyger och snyggt på rullgardiner. Hoppas de blir en storsäljare:)

    SvaraRadera

Blogg listad på Bloggtoppen.se