måndag 7 december 2009

Nu känns det bra....

Åhh! vad dålig jag varit på att skriva ett tag. men nu har jag mycket att berätta.

För det första var jag på en Nätverksträff för kvinnligt företagande i onsdags på Gålsjö Bruk, där fick man verkligen Julstämmning. Det var SNÖ på träden, så där vackert som det ser ut på Julkort. Inne var det en fantastisk stämmningfull miljö, vi drack glögg och minglade. Julgröt och skinkmacka, ja det var toppen.


Sen avslutade vi med nätverksauktion, där man fick önska sig en sak. Jag önskade mig en säljcouch att bolla med. Och där fanns en kvinna som också hette Lena som sa att hon skulle kunna hjälpa mig.

Jag fick två inredningsuppdrag att bita i. Otroligt givande, jag känner energin börjar stiga.

En väldigt lyckad kväll.


I helgen har jag haft öppet hemma hos mig, och det har varit riktigt bra med kunder. Trevliga kunder, jätteroligt. Så nu tänker jag fortsätta att ha öppet fram till Jul, mest på kvällar och helger. Har en hel del bra kvalitets fynd.

Och inte nog med det ikväll har jag varit på mitt jobb, där vi haft Julmys med Jultallrik och glögg och lotteri och Julklapp. Men mest mycket skratt och glädje. Jag har en sådan fin arbetsplats på Fyrklövern i Sidensjö.

Nej nu tänker jag gå och lägga mig Sov Gott Alla bloggläsare Lena

2 kommentarer:

  1. Hej Lena!

    Vad mycket trevligt som du har varit med om. Er träff lät ju toppen och vilken bra auktion. Man behöver ha en mentor eller sågon att bolla med som du önskade sig. Det är så svårt att vara ensam om allt:)

    Spännande med uppdragen:)

    Kramar
    Karin

    SvaraRadera
  2. Hej Lena!!!

    Låter som härliga dagar och vad spännande med dina uppdrag och couchen.

    Snälla skicka ner lite snö!!! *ler*

    Kram Linda

    SvaraRadera

Blogg listad på Bloggtoppen.se